fredagen ♥<3

hejj jag ska berätta allt vi gorde på fredagen :)
efter skolan åkte vi till stan jag julia sonja och tintin
vi skulle träffa julias mamma och mostrar som det blev inte så :/
sen åkte vi hem till sonja och fixade oss för vi skulle grille men vi
gjorde alfrid det för vi vet inte vad vi ska grilla....men iaf
vi möte meryem älsklingen sen åkter vi till stan igen och åt
macdo och sushi domandra åt macdo och dom andra åt sushi
sen åkte vi hem igen till meryem vi fixade oss igen för vi ska fira
valborg sen träffade vi emelie och oliva och alla andra ;)
till slut gick vi hem till meryem igen
jag hade jätte ont i foten :(
jag och julia sovade över och meryem berättde spökstoria och jag ville inte lyssna
på det jag jag kommer kunna inte sova :P
jag var skit rädd . JAG HATAR SPÖK HISTORIA :P
hahahaha
jag måste dra bloggar mer sen puss :-*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: