FÖRLÅT ..

..mig jag har inte bloggat för länge sen
men  bara så ni vet jag ska inte ta nåt
bloggpaus hihihih
just nu är jag med julia och hon sitter
och spelar på andra datan <3
hon ska sova över hos mig idag <3
förlåt (igen) jag ohar massa läxor jag
måste göra klart till onsdag och imon
är det skoljoging till 6a för vi hade inte
för då var vi i stockholm så vi ska ha det
imon ist . men men men vi var hos julia och
hälsade på hennes ny lilla syster Selma
och på torsdag är det skol avslutningen !
YESS men jag vill inte lämna klasse  :(
jag tror jag kommer börja gråta då :/
jag kommer sakna alla jag lovar !!
men aja jag måste göra läxorna :/
hade bra!<3
Evelina

Ja jag gillar den filmen

PUBLICERAT DEN 2010-06-14 KLOCKAN 20:45:23
BLOGG: http://silverninas.blogg.se/filmbloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: