idag i skolan ! :O

idag var jag i skolan
först hade vi språkval
när vi hade rast vi var inne i vinden
eller mina kompisar utan jag , cilla och linéa
för jag vågade inte gå in och inte linéa heller
men till slut gick cilla in med dom andra
dom säger att det var en grön tjej med stora ögon och
tjocka ögonbryn dom sa att det var spöke jag vet inte
om jag tror på dom eller inte om ni vill veta om jag
tror på dom .... svaret kommer snart
men iaf när dom gick in då pratade shirin med henne
shirin :vad heter du ?
spöken:......
(hon sa ingenting typ)
spöken:varför går ni in och ut här inne ?
alla : dom skrek jätte mycket
och alla sprang ut ! :o
det är jätte läskigt ! :(
jag var skit skit rädd :'( <3
måste gå bloggar mer imon eller senare !:D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: