hejj bloggen har preis ättit !<3

i dag var jag i skolan som vanligt :p
idag i skolan fick vi glass :)
det var ass gott ! Mmm...
då slutade vi . jag och dom andra tjejer som heter linéa och cecilia
fast hon vill att vi ska kalla henne cissi :)
jag kastade öl på killarna asså oskar och dom ....
...min hand luktade öl  vi var i kompisgungan då
sen julia kom tillbaka hon var hemma och frågade
om hon kunde va med mejj sen hennes låsas mamma sa att
vi får vänta hennes pappa först sen vi var med shirin också
sen när vi väntar jag och julia och oskar då vi pratade att jag ska banta
för jag känner mejj tjock som tjockis :P
sen vänta de vi och sen vi typ kör sånt här
vem väger mest :P
och jag väger minst och jag ska banta ändå för jag känner mejj så tjock.
sen väntade vi till slut kom han aldrig jag shirin och hennes lilla bror farzad åkte hem :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: