fräddagg igen !!

tiden går fort jag kan inte fatta att det är fredag igen ;o
imon fyller min pappa (låsas) jag vet inte vad jag ska köpa han för present
men jag väntar på mamma att hon ska ringa mejj igen
för jag ska möta henne i hemköp och jag ska be mamma
om pengar :) för jag ska köpa present till
min pappa
och på måndag ska jag fylla år jag älskar det :)
hoppas jag kommer få som jag ville ha det är en papper
i köket som jag skriv på den vad jag ville ha
och jag skriv
1 :convers rosa färg och flat :)
2:mobil hahahah tuoch screen
3:bil ahahahah bara skoja jag vill
ha 1000 kr i min bankort som förut :D
hahahahaha
men aja jag längtar i alla fall
för tiden går så J*VLA fort ;O
ska gå och äta <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: