FRÄDAGG<3

jag älskar verkligen fredag :)
imon ska jag till landet jag ska sola ska bara vara där en dag men det kommer
bli kul ska ta kort och ladda upp bilder (kanske)
på söndag ska julia sova över :D
kommer också bli kul ;)
och idag jag har varit hos julia vi lekte med hennes lilla syster eller som 1 år gammal
på lek platsen :P en timme :)
men det var kul jag glömt att ta kort
sen jag och julia bakade kladdkaka jag fick ta med mig och äta i bussen sen sparade jag lite
till min mamma men det var sandro som åt den :p
hahahhahah julia lilla syster drar mejj över allt
men stackars julia att hennes byxor gick söder
men men men idag i skolan den första rastenjag och emelie litade två hopparep
till slut hittade vi 2 hopparep
vi tjejer hoppade på två hopparep på engång det var länge sen vi hoppade
hopparep och den andra rasten den långa rasten då
lekte vi panjume (stavas ) :P
men killarna :) det var också jättekul
just nu har jag jätte tråkigt
jag har chatat precis med shirin :)
men jag ska bäretta en sak för igår jag och julia var hemma hos mig vi skulle baka kladdkaka men det gick fel
för julia rakade läsa mjölk istället för mjöl hahahahahah det blev inte så gott :(
men idag blev det jättebra hahahahah vill ha mer kladdkaka
måste dra ha d!<3
bjuder er på en liten bild <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: